Egy rövid 8-as alakú pályán összegyűjtöttem a legtöbb extrát, amit Servo-ból összegyűjtöttem. A kialakítás itt szándékosan olyan, hogy fix max sebességgel automatikusan végigmenjen.
1. Mechanikus körszámláló: A sávváltás miatt eltűnnek a hagyományos megoldások, ezért a kocsi elejére antennát lehet tenni a bal, vagy a jobb oldalra, így a sávtól függetlenül tudja számolni a köröket.
2. Ugrató: A kedvencem, mert csak pöcök nélkül sokkal realisztikusabb a visszaérkezés. Nem tudom, gyárilag mennyire méretezték az ugrási távolságot, de a leggyorsabb kocsival sem ment tovább a felénél.
3. Útterelés: Nem tudom, egyáltalán létezik-e hivatalos magyar neve, mindenesetre jó dolog.
4. Servo Plus kanyar. Bár nem tűnik fel, a 45 fokos ívnél középen is van terelő, magyarán a belső sávban közlekedők sem fognak kisodródni. Elvileg spec kialakítású kapaszkodók kellenének, amik erre feltámaszkodnak, de 45 foknál még lendületből végighalad a kanyarban.
Utolsó kommentek