Mennie kéne az autónak, de nem megy... Illetve megy, csak mehetne jobban. Legegyszerűbben úgy jártam volna, ha Kontakt 60-nal áttörlöm, de inkább a hosszabb és precízebb utat választottam.
Első lépésben szedjük szét az autót. Igazából ez kihagyható, de legalább látszik a kocsi belseje.
Látszik, hogy van benne anyag és szerelés.
A kocsi aljáról fogóval óvatosan hajtsuk ki az érintkezőt.
Vigyázzunk az áramszedők alatt lévő rugókra! Sikerült már úgy "elhagynom", hogy a kis dobozban nem vettem észre, hogy ott maradt, annyira aprók.
Összehasonlítás képpen a rugó mérete:
Az áramszedőt és a rugókat óvatosan tegyük bele egy kindertojás dobozába. Ami a lényeg: apró legyen és zárt. (utóbbi a rugók apró mérete miatt célszerű). Öntsük fel egy korty kólával, és hagyjuk egy-két óráig állni.
Miközben ázik, finom reszelővel tisztogassuk meg a nehezen hozzáférhető részeket az autón.
Opcionálisan csináljunk valamit, amíg letelik a kb. 3 óra, utána óvatosan öntsük le a kólát úgy, hogy ne essenek ki az alkatrészek a kindertojásból. (célszerű egy bögrébe önteni). Nagyságrendileg ilyen lesz a különbség egy óra ázás után.
Ha nem elég tiszta, akkor tegyük vissza a kólába. Végül nem marad más hátra, mint az alkatrészeket papírral áttörölni, visszaszerelni, és menni pár kört.
Utolsó kommentek