Leírás

A Carrera Servo a 80-as évek csúcskategóriás slot car készlete. Míg a hagyományos autópályáknál egy pöcök megvezeti az autót, addig a Servo képes enélkül is menni, aminek eredménye, hogy bárhol sávot tud váltani a pálya mentén. Teljesen analóg, nincsenek váltók, se számítógépek. Akkor hogyan csinálták? Kövesd a blogot, és megtudod! Személyes tapasztalataimat az 140-es pályámon keresztül mutatom be: lesz itt tisztítás, karbantartás, házi barkácsolás, ami minden régi analóg pályához használható lehet.

Utolsó kommentek

  • ummi: Nekem nagyon tetszik, kár hogy ma már nem gyártanak ilyeneket. (2014.09.14. 09:31) Carrera Transpo
  • ummi: Precíz leírás, gratulálok! (2014.09.14. 09:29) Áramszedő tisztítás, lépésről lépésre
  • p44: jó lett volna egy-egy közeli kép a két fajta sínről (esetleg a harmadik, servo plusosról is), ebay... (2014.05.07. 12:39) Sínek
  • p44: nagyon hasznos kis videó (2014.04.24. 13:50) Stop motion szerelés
  • LoremIpsum2: Köszönöm! Igyekszem sok tartalommal bővíteni, ahogy időm engedi... (2014.03.01. 16:26) Elindultunk!
  • Utolsó 20

Első tesztpálya

2014.03.07. 15:13 | LoremIpsum2 | komment

Címkék: videó saját készlet Servo 140

Sima ovális pálya, amin a legalapvetőbb Servo-s dolgokat gyűjtöttem össze.

1. Sávváltás váltók nélkül. Nem kell bajlódni extra elemekkel, bárhol szabadon lehet előzni. Ilyet ma egyetlen készlet sem tud, igaz, mechanikailag sokkal összetettebb, mint egy digitális pálya.

2. Terelőtáblák: szlalomozáshoz kiváló, technikai versenyeket is lehet velük tartani.

3. Ugrató és hordók: látványos és egyszerű, igényes kiegészítő, állítható magassággal, és skálázott elemmel.

4. Belső kanyarív sínek (megj.: hogyan lehetne nevezni???): bár a felvételen nem látszik, a kanyarok belső ívén lévő piros elemek darabonként 45 fokos szögben felülről is fogják a kanyarodást segítő pöcköket, hogy ne repüljön ki, de emiatt néha meg is akad.

Részletesebb videó hamarosan!

süti beállítások módosítása