Leírás

A Carrera Servo a 80-as évek csúcskategóriás slot car készlete. Míg a hagyományos autópályáknál egy pöcök megvezeti az autót, addig a Servo képes enélkül is menni, aminek eredménye, hogy bárhol sávot tud váltani a pálya mentén. Teljesen analóg, nincsenek váltók, se számítógépek. Akkor hogyan csinálták? Kövesd a blogot, és megtudod! Személyes tapasztalataimat az 140-es pályámon keresztül mutatom be: lesz itt tisztítás, karbantartás, házi barkácsolás, ami minden régi analóg pályához használható lehet.

Utolsó kommentek

Alvázak

2014.04.22. 18:29 | Dondó | Szólj hozzá!

Címkék: leírás miniwiki Servo 140

A Servo 140 autói alapvetően három generációba sorolhatók. Az evolúció fordítottan játszódott le, az első generáció kapta a legmasszívabb kialakítást. Fém fogaskerekek, precíz kormányzás és áramszedők. Később egyszerűsödtek, az alkatrészek, de ez a minőség rovására történt. Az alvázakból viszont sokkal több változat készült: összesen 27-féle kivitel létezett.

A legtöbb változat a V1-esből volt, összesen 22 fajta. Motor, kerék alak, tengelytáv, nehezék mérete és rögzítése gyakran változott, mindössze 6 év alatt. Így hasonló korú készletek autói sokban különbözhetnek.

A második generációs alvázakat csak '86 és '88 között szerelték, de ebből is két típus létezett, bár a különbséget nehéz megmondani.

A harmadik, leggagyibb generáció élt legtovább, '88 és 2000 között, ezeket már lámpával szerelték, de mind a kormányzás, mind a forrasztások minősége hagyott kivetnivalót maga után.

 

A miniWiki sorozat rövid bejegyzésekből álló, technikai paramétereket és érdekességeket bemutató írássorozat.

Az alvázakról szóló rész a ServoWiki.de oldalról származik, a teljes leírást itt tudod elolvasni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carrera-servo.blog.hu/api/trackback/id/tr276070256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.