Leírás

A Carrera Servo a 80-as évek csúcskategóriás slot car készlete. Míg a hagyományos autópályáknál egy pöcök megvezeti az autót, addig a Servo képes enélkül is menni, aminek eredménye, hogy bárhol sávot tud váltani a pálya mentén. Teljesen analóg, nincsenek váltók, se számítógépek. Akkor hogyan csinálták? Kövesd a blogot, és megtudod! Személyes tapasztalataimat az 140-es pályámon keresztül mutatom be: lesz itt tisztítás, karbantartás, házi barkácsolás, ami minden régi analóg pályához használható lehet.

Utolsó kommentek

Második tesztpálya

2014.03.12. 15:45 | Dondó | Szólj hozzá!

Címkék: videó saját készlet Servo 140 Extra elemek

Egy rövid 8-as alakú pályán összegyűjtöttem a legtöbb extrát, amit Servo-ból összegyűjtöttem. A kialakítás itt szándékosan olyan, hogy fix max sebességgel automatikusan végigmenjen.

1. Mechanikus körszámláló: A sávváltás miatt eltűnnek a hagyományos megoldások, ezért a kocsi elejére antennát lehet tenni a bal, vagy a jobb oldalra, így a sávtól függetlenül tudja számolni a köröket.

2. Ugrató: A kedvencem, mert csak pöcök nélkül sokkal realisztikusabb a visszaérkezés. Nem tudom, gyárilag mennyire méretezték az ugrási távolságot, de a leggyorsabb kocsival sem ment tovább a felénél.

3. Útterelés: Nem tudom, egyáltalán létezik-e hivatalos magyar neve, mindenesetre jó dolog.
4. Servo Plus kanyar. Bár nem tűnik fel, a 45 fokos ívnél középen is van terelő, magyarán a belső sávban közlekedők sem fognak kisodródni. Elvileg spec kialakítású kapaszkodók kellenének, amik erre feltámaszkodnak, de 45 foknál még lendületből végighalad a kanyarban.

A bejegyzés trackback címe:

https://carrera-servo.blog.hu/api/trackback/id/tr185838135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.